20131211

20131211

今夜はいっぱい泣いちゃったよ、私(;_;)


神話放送と明日はどっちだ、この二つ番組の今週分を見ましたから、大変感動しました!
思わずに涙が止まらないようないっぱい出てしもうだ…

もちろん、運動選手自体の根性や努力や才能とかは人にとしてすごく尊敬することは出来ましたが、
デンマークからの世界チャンピオン少女の両親と、
ランナーの奥様と村長と村民だち、
ずーっと後ろにいるの支えてあげるの力は、大切なパワー、重要なエネルギー、なにも比べくもない宝物ようなあった。
そういう絆は成功の原因一つもかもしれませんか。

本当にどっちもいい話でした。
みんな、もし時間があれば、見てみましょうか。


でも、私の明日はどっちだ?


And, I have to say, it's quite a challenge for me to post things via Blogger APP...  writiting things in Janpanese.

But I just set a goal to myself. 
Update my blogger everyday till the end of 2013 ( thanks god not too much days left...)

No mater how bored thru every exhausted work day. Just try my best to find out something to say. Evan a teeny tiny thoughts or experience happened in daily life, it's no doubtly being an evidence proofing I am still alive.

Maybe it would be a good chance for me to view things in different way and live my life in another style. 

Cross fringers and wish me luck ( ̄^ ̄)ゞ 

沒有留言:

張貼留言